« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
با اجرای طرح قربانگاه؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد گفت: در عید سعید قربان امسال 200 پایگاه ثابت و سیار نذورات و قربانی مردم خیر و نیکوکار استان را برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، به اجرای طرح قربانگاه برای کمک به مددجویان نیازمند اشاره کرد و گفت: این نهاد آمادگی دارد تا نذورات مردمی و قربانی‌های آنان را دریافت و بین نیازمندان توزیع کند.


وی بابیان اینکه عید سعید قربان فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است، افزود: در همین خصوص در عید سعید قربان امسال 200 پایگاه ثابت و سیار نذورات و قربانی مردم خیر و نیکوکار استان را برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری می‌کنند.

مظاهری بابیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون تومان نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد، گفت: با توجه به سخنان و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و فراخوانی از مردم مؤمن و نیکوکار برای کمک به نیازمندان، انتظار داریم که در عید قربان امسال کمک‌ها و نذورات مردمی بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

وی بابیان اینکه ائمه جمعه، صداوسیما و رسانه‌ها می‌توانند در خصوص فرهنگ‌سازی در زمینه جمع‌آوری نذورات و قربانی‌های مردم خیر و نیکوکار استان مؤثر باشند، از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت کرد تا با  اهداء قربانی‌ها و نذورات خود، به کمیته امداد در زمینه حل مشکلات نیازمندان کمک کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان، مبالغ نقدی نذورات قربانی خود را  به هر میزان و با نیت انجام قربانی با شماره‌گیری کد #074*8877* ، پرداخت به شماره‌حساب 0111585349004 بانک ملی شعبه غدیر و شماره کارت مجازی 6037997599038941 برای کمک به نیازمندان این نهاد اهداء کنند.

مظاهری افزود: امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد (بخش کمک‌های نقدی-نذر قربانی) به آدرس emdad.ir نیز فراهم است و هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به این سایت به هر میزان که توانایی داشته باشند،کمک‌ها و نذورات خود را در قالب قربانی به نیازمندان ببخشند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: