« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
در نشست بررسی واحدهای خسارت دیده از بیماری کرونا تشریح شد:
پایگاه خبری آوای رودکوف:معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص مبلغ 225 میلیارد تومانی دولت برای جبران خسارت ناشی از بیماری کرونا به واحدها و صنوف مختلف استان شرایط ثبت‌نام واحدها برای بهره‌مندی از تسهیلات را اعلام کرد.

به گزارش فارس، سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست بررسی واحدهای خسارت دیده از بیماری کرونا با اشاره به تسهیلات 225 میلیارد تومانی کرونا به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس منحوس، دولت تسهیلات ویژه‌ای با سود 12 درصد با کمترین بروکراسی اداری در نظر گرفته است.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این تسهیلات به ازای هر نفر کارگر 12 تا 16 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه تسهیلات در نظر گرفته برای رانندگان تاکسی و حمل و نقل درون شهری و برون شهری 6 میلیون تومان است.

وی با تأکید بر اینکه تمامی صنوف دارای مجوز می‌توانند جهت بهره‌مندی از تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند، افزود: از آنجا که سامانه به صورت اتوماتیک بوده افراد پس از ورود به سامانه در صورت پذیرش ثبت‌نام کنند تا ویرایش در اداره کار انجام شود.

این مسوول عنوان کرد: افراد پس از ثبت‌نام و پذیرش چنانچه با مشکلی مواجه شدند می‌توانند به واحد اشتغال اداره کار مراجعه یا با شماره 07433345932 تماس حاصل کنند، همچنین تمامی رانندگان در صورتی که ثبت‌نام آنها هیچ‌گونه ایرادی نداشته باشد یک ساعت پس از ثبت‌نام در سامانه کارا، به سیستم بانکی ارجاع داده می‌شوند.

وی در پایان بر لزوم همکاری همه صنوف دارای مجوز و ثبت‌نام در سامانه کارا تأکید و خاطرنشان کرد: حداکثر تا پایان هفته مورخ دوم مرداد ماه کار ثبت‌نام واحدها و صنوف خسارت دیده از کرونا به اتمام برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین