« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کهگیلویه و بویراحمد؛
روستای مونه‌ در ۱۲ کیلومتری از شهر لنده مرکز شهرستان و تابع بخش موگرمون است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-سید فخرالدین علیزاده:روستای مونه‌ در ۱۲ کیلومتری از شهر لنده مرکز شهرستان و تابع بخش موگرمون است.

این روستا دارای جمعیتی قریب به ۲۰۰ خانوار و ۷۰۰ نفر بوده که به عنوان روستای گردشگری از سوی مسئولان میراث‌ فرهنگی انتخاب شده است.


بافت قدیمی و وجود بارگاه ملکوتی امام‌زاده سید عمادالدین ولی(ع) و وجود چشمه‌سارها و باغات سرسبز و زیبا باعث شد این روستا به عنوان یک فرصت گردشگری در شهرستان شناسایی و برنامه‌هایی جهت توسعه این صنعت در روستای مونه طراحی شود.

اما این روزها که شرایط بحرانی انتشار کرونا مردم را خانه‌نشین کرده و تنها سرگرمی آنها شبکه‌های تلویزیونی و اینترنت موبایل‌ها بوده، مردم روستای هدف گردشگری از نبود شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال و آنتن اینترنت رنج می‌برند.

 طبق گفته‌های مردم روستا پیگیری‌های متعددی در این خصوص انجام و وعده‌های زیادی برای رفع مشکل آنتن دهی موبایل و تلویزیون به آنها داده شد ولی تاکنون اقدام جدی انجام نشده و همچنان این مشکل ادامه دارد.

حال خطاب به مسولان شهرستانی و استانی باید بگوئیم حداقل اگر میخواهیم مردم را به خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنیم شرایط در خانه‌ماندن را برای آنها فراهم کنیم.

مردم از مسئولان استان و شهرستان خواهان رسیدگی به این مشکلات و تلاش در جهت رفع این مشکلات هستند.

جمله پایانی مردم خطاب به مشکلات مربوطه، در این شرایط بحرانی آنتن موبایل و شبکه تلویزیونم آرزوست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: