« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
طنز به قلم وحید حاج سعیدی:
از شما چه پنهان ما خدا وکیلی به ضرر کسی راضی نیستیم چه برسد به ضرر مافیا آن هم مافیای کنکور که با گردش مالی سی هزار میلیاردی درسال برای خودشان کیا بیایی راه انداخته اند!
 پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روزهای خاکستری که دلار و سکه در حال ترکتازی هستند، روسای بانک ها از محتویات کیف های اهدایی مطلع نیستند، گرانی های افسار گسیخته امان مردم را بریده اند و اینکه تازه مشخص شده حتی خود ظریف هم متن برجام را به طور کامل نخوانده است، سازمان سنجش فاز خودش را دارد و اصرار دارد حسینی بای راس ساعت مقرر در مقابل حوزه های کنکور با یک میکروفن نیم کیلویی داوطلبان را غافلگیر کند و گزارش های بامزه خودش را برای پخش به رسانه ملی بفرستد! در جریان هستید که این روزها دغدغه رسانه ملی در کنار تبلیغ گسترده دوغ آلیس و پاتیل های قسطی، تلاش وصف ناپذیر برای پخش خزعبلات و اراجیف منتظری  و امثال ایشان در راستای فروش سی و پکیج و جزوات آموزشی کنکور است!

از شما چه پنهان ما خدا وکیلی به ضرر کسی راضی نیستیم چه برسد به ضرر مافیا آن هم مافیای کنکور که با گردش مالی سی هزار میلیاردی درسال برای خودشان کیا بیایی راه انداخته اند! در حقیقت این روزها کلاس ها و جزوات آموزشی کنکور برای خودشان یک بازار مکاره جدا دارند و خانواده ها از چند سال قبل تاریخ برگزاری کنکور نورچشمی شان را می دانند. فقط کم مانده جشن کنکور و کنکور پارتی و این جور لوس بازی ها مد شود! دوره ما وقتی صبح جمعه من و داداش از کنکور برگشتیم پدر مان گفت: روز جمعه ای ، صبح به زودی کجا رفته بودین؟!  بگذریم...

حقیقت امر امروز هوا گرم است و شما هم احتمالاً حال و حوصله صغری کبری چیدن های حقیر سراپا تقصیر را ندارید و اجازه بدهید خیلی چکشی و سریع میخ آخر را بکوبم و شما را به خدای بزرگ بسپارم. مخلص کلام  اینکه اگر فکر کرده اید 5 گرم ویروس که کل دنیا به هم ریخته است بتواند در برابر مافیای کنکور و موسسات آموزشی قد علم کند، زهی خیال باطل و اگر از آسمان سنگ هم ببارد، کنکور باید برگزار شود! فقط کنکوری ها در جریان باشند، اخیراً ثابت شده احتمال انتقال هوابرد کرونا در محیط‌‌های بسته هم وجود دارد. فلذا عزیزان پشت کنکور عنایت داشته باشید روز کنکور همراه با مداد مشکی سیاه نرم و پاکن و سنجاق قفلی ، ماسک ساخته شده با پلت فرم پیژامه به سبک حریرچی فراموش نشود! 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کنکوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
همه مردم باید حمایت کنن کنکور تعویق بشه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین