« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
فوری
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های بویراحمد، باشت، چرام،کهگیلویه و دنا نارنجی است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ پرویز یزدان‌پناه در نشست استانی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در گچساران قرمز و در شهرستان‌های بویراحمد، باشت، چرام،کهگیلویه و دنا نارنجی و لنده و بهمئی عادی است.

وی تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی را 46 هزار و 609 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد دو هزار و 858 نفر بستری شدند که تاکنون دو هزار و 678 نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه 171 نفر در بیمارستان‌ها بستری بوده که 80 نفر بیمار قطعی کرونایی هستند، ابراز کرد: تعداد افراد مبتلا در هفته گذشته بین 77 تا 80 نفر بوده و تعداد کل تست‌های ارسالی را تاکنون 18 هزار و 700 تست بوده که از این دو هزار و 497 مورد مثبت بوده است.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بهبودی یک هزار و 801 نفر از بیماران کرونایی خبر داد و افزود: 11 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و تاکنون 38 نفر به دلیل این بیماری فوت شده که 36 نفر دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

یزدان‌پناه همچنین آمار را به تفکیک شهرستان‌ها ارائه کرد و ادامه داد: تعداد افراد مثبت در بویراحمد 855 نفر تعداد فوتی 9 نفر، گچساران 598 تعداد فوتی 15، چرام 175 نفر تعداد فوتی دو، باشت 144 نفر تعداد فوتی چهار نفر، کهگیلویه 383 نفر تعداد فوتی7 نفر، بهمئی 134 نفر تعداد فوتی یک نفر، لنده 126 نفر مثبت بدون فوتی و دنا 72 نفر مثبت بدون فوتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین افراد مثبت در بویراحمد، بیشترین فوتی گچساران و بیشترین شیوع در باشت بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: