« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، تشریح کرد:
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش وضعیت فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور و نحوه حضور دانش‌آموزان را در شرایط قرمز، زرد و سفید تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت دانش‌آموزان و اینکه اولویت شماره یک سلامت آنهاست با تصمیمات ستاد ملی کرونا هماهنگ هستیم. آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای بازگشایی مدارس اندیشیده است و سناریوهای مختلف برای مناطق مختلف کشور داریم اما درباره زمان بازگشایی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و هر زمان به ما اجازه داده شود مدارس را بازگشایی می‌کنیم.

اگر در وضعیت قرمز بودیم آموزش مجازی ارائه خواهد شد

وی افزود: زمانی که‌ فعالیت مدارس را آغاز کنیم تدریس همه محتوای برنامه‌های درسی مدنظر است و اگر در وضعیت قرمز باشیم از طریق شبکه شاد و فضای مجازی آموزش‌ها ارائه خواهد شد بنابراین مشکلی برای شروع فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور نداریم و اطمینان می‌دهیم در هر شرایطی آموزش دانش‌آموزان با جدیت دنبال می‌شود.

حکیم زاده با اشاره به اینکه در وضعیت قرمز آموزش‌ها به صورت مجازی و تلویزیونی خواهد بود، ادامه داد؛ در وضعیت زرد ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری را داریم و در وضعیت سفید که بیشتر شامل مناطق روستایی و عشایری است که تعداد جمعیت دانش آموزی آنها کم است و امکانات فناوری در اختیار ندارند، در این مناطق معلم می‌تواند با رعایت نکات بهداشتی کلاس درس را به صورت حضوری برگزار کند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین