« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
ظهر امروز انجام شد؛
نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور کارشناس بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه استان و مسئولین لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان لنده به ریاست موسوی ، فرماندار و با حضور بلادی کارشناس بودجه و نظارت استان و دبیر کمیته برنامه ریزی لنده و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان لنده برگزار شد.

در این جلسه که به منظور بررسی اولویت طرح های عمرانی سال ۱۳۹۹ بر گزار شد میزان اعتبارات سال جاری برای شهرستان لنده 22 میلیارد توان عنوان شد که به تفکیک سهم هر دستگاه قرائت و در در ادامه مدیران ادارات نکته نظرات و درخواستهای خود را بیان نمودند.

فرماندار لنده در این نشست اعتبارات سال 1399 برای شهرستان لنده را 22 میلیارد تومان دانست و با بیان اینکه  اعتبارات شهرستان لنده  نسبت به سال گذشته حدودا دو  میلیارد افزایش داشته گفت:کاش مسولان استانی میزان توسعه نیافتگی را به شاخص های بودجه اضافه می کردند چون 22میلیارد تومان جوابگوی مشکلات عدیده شهرستان لنده نیست.


وی افزود،اولویت های که برای اعتبارات امسال در نظر گرفته است براساس نیازهای ضروری شهرستان تقسیم بندی شد و این اولویت ها شامل بخش های کشاورزی،فرهنگی،ورزشی، گردشگری ؛عشایری ،بنیاد مسکن،راه های شهرستان و ورودی‌های شهر لنده  می باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: