« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
معاون فرماندار سمیرم:
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان سمیرم گفت: به کارگیری اتباع خارجی در سمیرم به ازای هر روز به کارگیری یا نگهداری روزانه سه میلیون و ۱۸۰ هزار ریال جریمه نقدی دارد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، علیرضا فخری زاده در جلسه اتباع خارجی گفت: سمیرم جزء ۹ شهرستانی است در استان که حضور اتباع خارجی به هر نحوی در این شهرستان ممنوع است.
معاون سیاسی فرماندرای شهرستان سمیرم افزود: بیشترین تجمع اتباع خارجی در سمیرم در منطقه پادنا است که در این مکان به علت وجود باغ‌ها به کار گیری شده اند.

وی گفت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تیم گشت زنی و شناسایی اتباع خارجی تشکیل داده است و از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ مورد بازرسی و گشت زنی در نقاط مختلف شهرستان اجرا شده است.

معاون فرماندار سمیرم از نیروی انتظامی خواست برای جمع آوری اتباع خارجی با اداره تعاون بیشتر همکاری کند، زیرا مکان‌هایی که اتباع خارجی را به کارگیری کرده اند در صورتی که ماموران انتظامی حضور نداشته باشند همکاری نمی‌کنند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: