« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
رئیس پلیس فتا فارس:
رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از هم استانی‌ها خبر داد و گفت: متهم دختر شاکی از آب در آمد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس درتشریح این خبر گفت: با مراجعه خانمی ۴۹ ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات کارشناسی و اولیه مشخص شد که متهم با استفاده از کارت شاکی اقدام به خرید طلا از یک طلا فروشی در شهرستان لارستان کرده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم دختر شاکیه است و وی پس از حضور در پلیس فتا منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه‌ای شد ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات لب به اعتراف گشود و با پذیرش بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت مادرم مبالغ زیادی در کارت بانکی خود داشت و من هم از این موضوع سوء استفاده کردم و یک روز کارت بانکی‌اش را برداشتم و اقدام به خرید دستبند طلایی که مدت‌ها از پشت ویترین مغازه دلم را برده بود ، کردم .

سرهنگ سلیمانی ضمن اشاره به این موضوع که فعال بودن سیستم پیامکی حساب‌ها می‌تواند از تشکیل چنین پرونده‌هایی جلوگیری کند به شهروندان توصیه کرد و گفت: کارت‌ها و اطلاعات بانکی خود را در محل‎های امن و دور از دسترس دیگران نگهداری نمایند و هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت نمایند که اطلاعات بانکی آنها در اختیار دیگران قرار نگیرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس از عموم مردم خواست تا هشدار های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ گزارش کنند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: