« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
فوری؛
رئیس جمهور اعلام کرد: از فردا به کسانی که ماسک ندارند، خدمات ارائه داده نمی‌شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس جمهور اعلام کرد: از فردا به کسانی که ماسک ندارند، خدمات ارائه داده نمی‌شود.


روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا:

از فردا استفاده از ماسک در مکان های سرپوشیده جمعی الزامی است.

ارائه خدمات در همه بخش‌ها بویژه بخش‌های دولتی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی شود.

ادارات دولتی اگر می‌خواهند خدمات ارائه دهند، مردم باید از ماسک استفاده کنند و اگر کسی از ماسک استفاده نکرد خدمت ارائه ندهند، این قانون باید ابلاغ شود.

اگر کارمندی در سر کار ماسک نزد باید برای او غیبت زد و او را بازگرداند.

از روز اول در بازگشایی مراکز تعطیل شده به خاطر ویروس کرونا با مردم قرار گذاشتیم گشایش ها به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات، برای مقابله با کرونا ضروری است.

ما باید نسبت به ادارات دولتی و شبه دولتی که اداره آن به عهده دولت است، این موارد و پروتکل‌ها را اجباری کنیم. مترو نیز که شلوغ است، نباید گذاشت که بدون ماسک کسی سوار شود. خدمت مترو و اتوبوس باید منوط به استفاده از ماسک باشد. من می‌خواهم در این راه، هم ضابطین قوه قضائیه، خود قوه قضائیه و در جایی که لازم است، دادستان‌ها یاری کنند تا این مقطع را رد کنیم.

برخی جاها نیز باید اتحادیه‌ها و اصناف بیایند و کمک کنند. این موارد اگر در کنار هم قرار بگیرند، مشکلات پیش نمی‌آید. آن دستورالعمل‌های اصلی که همیشه تاکید می‌شود و امروز نیز در جلسه بر آنها تاکید شد، مسئله فاصله گذاری، استفاده از ماسک و نرفتن در اجتماعاتی مانند عزا و عروسی و حضور در فضای سرپوشیده است که همه روی آن تاکید دارند.



برترین‌ها

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: