« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سمیرم :
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سمیرم از احداث 300 واحد مسکونی برای محرومان این شهرستان در یکسال آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،روح الله افشاریان اظهار داشت:طبق دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه در یک سال آینده سه هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان اصفهان ساخته می‌شود که از این تعداد ۳۰۰ واحد به محرومان و خانواده‌های کم بضاعت در روستاه‌های سمیرم تعلق دارد.


روح الله افشاریان افزود: ساخت مسکن صرفا برای محرومان و خانواده‌هایی است که در روستاه‌ها ساکن دائمی هستند، از نظر اقتصادی در محرومیت بسر می‌برند، منزل مسکونی ندارند و یا خانه آن‌ها استحکام کافی برای زندگی را ندارد و واحد تخریبی حساب می‌شود.

او گفت: خانه‌هایی که در روستا‌ها برای محرومین ساخته می‌شود واحد‌های ۶۰ تا ۷۰ متری با پرداخت تسهیلات بلاعوض و وام قرض الحسنه است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سمیرم افزود: این بنیاد ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه برای ساخت مسکن در روستاها پرداخت می‌کند و این خانه‌ها درمدت یک سال برای متقاضیان ساخته می‌شود.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: