« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده :
رئيس يليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي شهرستان لنده گفت: سرعت غير مجاز در بيشتر موارد عامل اصلی سوانح و پيشگيري از تصادف را غير ممكن مي سازد
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس پلیس راهور شهرستان لنده گفت: سرعت غير مجاز عامل اصلی بسیاری از سوانح و پيشگيري از تصادف را غير ممكن مي سازد.


سروان جمشید آبادی با هشدار به رانندگان وسائط نقلیه ؛ سرعت غیرمجاز را یکی از علل اصلی حوادث رانندگی عنوان کرد و افزود: چنانچه رانندگان در هنگام رانندگی در معابر درون و برون شهری با سرعت مجاز و مطمئن حرکت کنند، بسیاری از حوادث رانندگی و ترافیکی کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اينكه سرعت مطمئنه سرعت كمتر از سرعت مجاز و يا حداكثر برابر با آن، تعريف مي شود، گفت: راننده ملزم است تا با توجه به شرايط وسيله نقليه، زمان و مكان رانندگي سرعتي را انتخاب و اختيار کند كه از بروز خطر تصادف يا حادثه مصون بماند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: به استناد آيين نامه راهنمايي و رانندگي در راه ها و مناطقي كه ميزان سرعت رانندگي به وسيله تابلو يا علائم ديگر راهنمايي تعيين نشده، حداكثر سرعت مجاز براي رانندگان وسيله نقليه در شهرها و خيابان ها 60 كيلومتر و در كوچه ها و ميدان ها و پيچ ها 30 کيلومتر و در راه هاي خارج از شهر و مناطق غير مسكوني در روزها 95 كيلومتر و شب ها 85 كيلومتر در ساعت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: