« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جلسه شورای اداری لنده:
جلسه شورای اداری شهرستان لنده باحضور حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده وچرام و جمعی از مدیران کل در حسینیه ثارالله سپاه لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمد موحد در نشست شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به نامگذاری سال گفت:در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ وضعیت به گونه ای بود که همانند سایر دوره ها مردم حماسه آفریدن نه از حیث انتخاب بنده بلکه از حیث حضور در صحنه و دفاع از آرمانهای انقلاب در حالیکه در بغل دست ما فلان نماینده با ۷ هزار رای قبول شد.


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی چرام ولنده با بیان اینکه همه مدیران و مسولان دستگاههای اجرایی باید دنبال اعتبارات خود باشند و حق و حقوق مردم را مطالبه و دنبال کنند افزود: طی دوماه اخیر جاهای مختلفی را سر زدم به سازمان بودجه گفتم که چطور می شود آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه دومیلیارد آنهم اوراق باشه اما در جای دیگری ۳۰ میلیارد باشد.

حجت الاسلام موحد اظهار داشت:مسولیت ها زمانی مشروعیت دارد و زمانی می توانیم احساس ارامش کنیم که تکلیفی که بعهده ما گذاشته شده را انجام دهیم و در این  مسیر گام برداریم.

نماینده مردم شهرستان چهار گانه کهگیلویه بزرگ در ادامه گفت: چطور انتظار دارید توی اصفهان دهها و صد بزرگراه باشه اما یک برای یک مسیری بنام جاده دهدشت اصفهان مدام باید داد بزنیم و فریاد بکشیم.

ایشان با بیان اینکه حاضر است برای رفع مشکلات مردم هر هزینه ای را پرداخت نماید گفت: برای انجام کارها با هیچ مدیری معامله نخواهد کرد و در مقابل مدیران سهل انگار کوتاه نخواهم آمد.

 حجت الاسلام موحد با تقدیر از خدمات بنیاد مستضعفان در این شهرستان به ساختمان نیمه تمام دانشگاه پیام نور لنده اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور بیش از ده سال است که راکد باقی مانده است و ضروری است تا این مکان فرهنگی مورد توجه ویژه مسولان بنیاد مستضعفان و اجرایی قرار گیرد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در پایان با طرح مشکلات شهرستان و لزوم پیگیری اعتبارات جاده لنده به تشان ؛ لنده به تراب دهدشت و فضاهای فرهنگی شهرستان ،برون رفت شهرستان لنده از بن بست را یک ضرورت دانست و بر پیگیری مشکلات و مطالبات مردم تاکید نمود.

در این جلسه علاوه بر امام جمعه ؛ فرماندار ؛عضو شورای شهر ؛ نماینده بنیاد علوی مدیران کل راهداری، مخابرات، معاون اداره برق، معاون راه وشهرسازی نیز گزارشی از فعالیتهای خود را تشریح نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: