« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
معاون اقتصادی فرماندار سمیرم:
معاون اقتصادی فرماندار شهرستان سمیرم گفت: با وجود اختصاص هزینه‌ی دو میلیارد و دویست میلیون تومانی شهرداری برای جاده سلامت شهر سمیرم، پیشرفت فیزکی این جاده کند است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سیدمهدی قائم مقامی در بازدید از طرح جاده سلامت شهر سمیرم گفت: طرح احداث جاده سلامت در مسیر آبشار سمیرم به طول هزار و ۲۰۰ متر از سال ۹۶ آغاز شده، ولی پیشرفت فیزیکی خوبی نداشته است.

معاون اقتصادی فرماندار شهرستان سمیرم افزود: در مرحله اول این طرح به دلیل مشکلاتی که برای ساکنان حاشیه جاده در شهرک آبشار و مسیر دسترسی به آبشار ایجاد شده مصوب شد مسیر هشت متری این جاده تا پایان تابستان آسفالت و به بهره برداری برسد.

وی گفت: شبکه فاضلاب این جاده هم در حال اجراست و شهرداری در حال جدول گذاری برای جاده هشت متری است تا زمینه آسفالت این جاده هر چه زودتر فراهم شود.

معاون فرماندار افزود: ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبار برای جاده انحرافی برای دسترسی به آبشار هزینه شده که این مسیر انحرافی مشکلاتی را به دنبال داشته که با ساخت هر چه زودتر جاده سلامت مشکلات برطرف می‌شود.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: