« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
امام جمعه لنده در جلسه شورای اداری خطاب به نماینده مردم عنوان کرد:
امام جمعه لنده در جلسه شورای اداری خطاب به نماینده مردم گفت: خروج شهرستان لنده از بن بست ، مهمترين مطالبه مردم است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه لنده در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور جمعی از مدیران کل و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت:در شرایط فعلی کشور ، مردم امید زیادی به مجلس یازدهم بستند.


حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه :فساد اداری  بعنوان  یک آسیب جدی در کالبد سیستم اداری چنان ریشه کرده که باعث نگرانی مسئولین عالی نظام شده و در بسیاری از موارد صدای آنان را در آورده است اظهار داشت:مجلس یازدهم  با نظارت صحیح و تصویب و اصلاح قوانین بر محور عدالت و دولت در مقام اجرای این قوانین باید فعالیت کند.

امام جمعه لنده در ادامه گفت: در شهرستان لنده مشکلات فراوانی هست امام این مشکلات را باید  اولویت بندی کرد که یکی از اولویتهای مهم مردم طرح خروج شهرستان از بن بست با محوریت پل تراب می باشد که البته در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفته و مساعدت دولت را نیز انتظار می کشد.

حجت الاسلام محمودی اصل اظهار داشت : اتصال لنده به قلعه رئیسی نیز از دیگر اولویتهای این شهرستان می باشد که امیدواریم با همت بنیاد علوی و مساعدت مسولان این پروژه نیز هر چه سریعتر آغاز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: