« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
فرماندار لنده در جلسه شورای اداری شهرستان عنوان کرد:
فرماندار لنده در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نماینده شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ برگزار شد گفت:لنده محروم نیست بلکه تحریم است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرماندار لنده در جلسه شورای اداری شهرستان که عصر امروز با حضور نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی؛ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل برگزار شد طی سخنانی گفت:همانطور که استان ما با همه ظرفیتها و پتانسیل خوب کشاورزی ؛ دامداری ؛ گردشگری ؛صنعت و غیر در رده استان های محروم قرار دارد شهرستان لنده نیز علیرغم تمامی پتانسیل های موجود متاسفانه عقب ماند و باید اقرار کنیم که لنده محروم نیست  تحریم است.


سید خدادوست موسوی افزود: اگر قرار باشد که شهرستان لنده روی ریل توسعه قرار گیرد باید از بن بست خارج شود و تمرکز مسولان روی جاده ها باشد

وی اظهار داشت :در سال گذشته سه پروژه ملی ، فاضلاب لنده- جاده لنده به تشان و ایستگاه برق کلنگ زنی شد که امیدواریم نسبت به تامین اعتبارات این پروژه ها در سال آتی مساعدت لازم بعمل آید.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت :هم اکنون به کمک بنیاد مستضعفان کارهای خوبی انجام گرفت و این بنیاد پای کار هست اما می طلبد که مسولان استانی همراهی لازم را داشته باشند.

فرماندار لنده در ادامه افزود: شهرستان لنده علاوه بر موضوع جاده ها و بن بست بودن در بحث زیر ساختهای مخابراتی ؛ آب و برق نیز مشکلاتی دارد.

مهندس موسوی خطاب به نماینده مردم با بیان اینکه جاده لنده به تشان نیاز به پیگیری شما و حمایت جدی مسولان دارد گفت: اگر جاده لنده به تشان مد نظر قرار گیرد و حتی اگر در دوره شما همین یک پروژه به بهره برداری برسد بزرگترین تحول تاریخی برای لنده اتفاق خواهد افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: