« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛
پانزدهمین بیمارکرونایی در کهگیلویه وبویراحمد جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی در استان خبر داد و گفت: تا یک ماه گذشته تعداد موارد بستری در بیمارستان‌های استان ۱۲ تا ۱۴ نفر بود اما هم اکنون به طور متوسط به ۳۸ نفر رسیده است.

دکتر یزدانپناه افزود: زنگ خطر کرونا در استان به صدا درآمده و تلاش کردیم با مدیریت صحیح، نیازها را رفع کنیم اما افزایش ۳برابری بیماران در استان، بی شک نیاز به بستری و خدمات بیمارستانی را بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به کرونا در این استان از ۷ درصد در آمارهای روزانه به ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

پرویز یزدان پناه با بیان اینکه افزایش شمار مبتلایان در استان با سیر صعودی نگران کننده است افزود: متأسفانه طی دو روز گذشته بیشترین آمار ابتلاء به کرونا در شهرستان چرام با ۴۶ درصد بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با هدف کنترل بیماری در مجامع عمومی از این پس مقرر شد هر مراسمی با تأیید بخشدار و فرماندار آن منطقه برگزار شود.


 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: