« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳
رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی عنوان کرد:
سروان فخرایی:بر اساس ماده 130 آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان وسایل نقلیه هنگام عبور از معابر و گذرگاه‌های تنگ یا پرجمعیت یا هنگامی که بیشتر از 50 متر مقابل آن‌ها دیده نمی‌شود، مکلفند آهسته و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف با تاکید بر ضرورت حرکت با سرعت مطمئنه و پرهیز جدی مردم از سفرهای غیر ضروری گفت:باعنایت به تعطیلی مدارس ودانشگاهها و اوج گیری سفرهای تابستانی و افزایش سفرها درجاده های برون ودرون شهری پلیس راهور شهرستان بهمئی  ازحداکثر ظرفیتها استفاده نموده و با رانندگانی که تخلفات حادثه ساز وسرعت غیر مجاز دارند به شدت برخورد می کند

سروان فخرایی از احاد مردم خواست با توجه به شرایط کرونایی ؛ از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده ودر صورت ضرورت با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.


فخرایی گفت :بر اساس ماده 130 آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان وسایل نقلیه هنگام عبور از معابر و گذرگاه‌های تنگ یا پرجمعیت یا هنگامی که بیشتر از 50 متر مقابل آن‌ها دیده نمی‌شود، مکلفند آهسته و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: