« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
پایگاه خبری آوای رودکوف:یک منبع آگاه در دفتر نخست وزیر عراق اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر دستور مصطفی کاظمی درباره جمع آوری بنرهای تبلیغاتی حاوی تصاویر رهبر ایران و سردار سلیمانی از سطح شهرها را تکذیب کرد.


به گزارش جام نیوز، در پی انتشار تصاویری قدیمی در شبکه های اجتماعی و انتشار خبری مبنی بر اینکه مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق دستور داده است که بنرهای تبلیغاتی که در عراق با تصاویری از امام خمینی، آیت الله خامنه ای و همچنین سردار قاسم سلیمانی نصب شده است، در شهرهای عراق جمع آوری شود؛ خبرنگار میدل ایست نیوز صحت این خبر را از دفتر نخست وزیر جویا شد.

یک منبع آگاه در دفتر نخست وزیر این خبر را کذب دانست و گفت: دولت و ملت عراق همواره روابطی حسنه با یکدیگر داشته اند و انتشار چنین اخباری صرفا با هدف ایجاد تفرقه صورت میگیرد.

وی تاکید کرد که نخست وزیر عراق بر گسترش روابط با کشورهای همسایه به ویژه ایران تاکید دارد و ایران یکی از مقاصد اولین سفرهای وی خواهد بود، ضمن اینکه ما همواره کمک ها و فداکاری های این کشور و به ویژه ژنرال سلیمانی را در راستای مبارزه با گروه تروریستی داعش از یاد نخواهیم برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: