« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
سیاسی
صادق زیباکلام؛ فعال سیاسی گفت: احمدی‌نژاد در صورت تایید صلاحیت با بالای 20 میلیون رای رئیس‌جمهور خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از انتخاب؛صادق زیباکلام؛ فعال سیاسی گفت: احمدی‌نژاد در صورت تایید صلاحیت با بالای 20 میلیون رای رئیس‌جمهور خواهد شد.



زیباکلام:

* (درباره شانس پیروزی احمدی‌نژاد یا جریان پیرو او در انتخابات ریاست جمهوری 1400): «مساله این است که در ارتباط با احمدی‌نژاد و آینده حضور او در انتخابات بباید برخی نهادها تصمیم‌گیری کنند. در صورت تایید صلاحت او از سوی شورای نگهبان، احمدی‌نژاد با بالای 20 رای رئیس‌جمهور آینده خواهند شد.»

* همان‌گونه که اکنون مجلس در اختیار تندروها، جبهه‌ پایداری و طرفداران احمدی‌نژاد قرار گرفت، اکنون انتظار این است که یک شخص تندرو در 1400 رئیس‌جمهور شود.

* البته باید توجه داشت که این انتخاب احتمالا با مشارکت 20 تا 30 درصد مردم محقق خواهد شد اما مساله مهم این است که بعد از این رخداد، آن‌ها ناچار خواهند بود پاسخ‌گوی اقداما‌شان باشند.

* واقعیت امر این است که نمی‌شود یک جناح تمامی سیاست‌های کلان را تعیین کند و متعاقب آن انگشت اتهام را به سوی حسن روحانی و اصلاح‌طلبان بکشند و بگویند چرا وضعیت مملکت این گونه است.

* اکنون در میان اصلاح‌طلبان رویکردی در حال مطرح شدن است که بر اساس آن جریان‌های اصلاح‌طلب می‌گویند در شرایطی که بود و نبود ما در مدیریت کشور، چه در قوه مجریه و چه در قوه مقننه هیچ فایده و برآیندی ندارد، چرا باید اصرار داشته باشیم که در این دو قوه حضور داشته باشیم. در نتیجه باید اجازه داد که همانند دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد تمامی قدرت در اختیار اصول‌گرایان و تندروها باشد که خود آن‌ها نیز پاسخ‌گوی وضعیت موجود باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: