« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:یکی از رهبران حشد شعبی کشورهای غربی و عربی حوزه خلیج فارس را به تلاش برای انتقام گرفتن از حشد شعبی از طریق انتشار شایعه‌ها و ایجاد فتنه میان عراقی‌ها متهم کرد.

ایسنا نوشت: یکی از رهبران حشد شعبی کشورهای غربی و عربی حوزه خلیج فارس را به تلاش برای انتقام گرفتن از حشد شعبی از طریق انتشار شایعه‌ها و ایجاد فتنه میان عراقی‌ها متهم کرد.

علی الحسینی، از رهبران حشد شعبی عراق به خبرگزاری المعلومه گفت: آمریکا و هم‌پیمانان غربی و عربی‌اش در شورای همکاری خلیج فارس دنبال انتقام گرفتن از حشد شعبی هستند به این دلیل که طرح‌هایشان برای ایجاد دودستگی در عراق را ناکام گذاشته و توانست داعش را که ساخته دست آن‌هاست به رغم حمایت مالی و تسلیحاتی شکست بدهد.

وی افزود: طی سه روز گذشته جنگ رسانه‌ای واضح کشورهای غربی و عربی علیه حشد شعبی از طریق پیام‌های نادرست رسانه‌ای و انتشار شایعه‌ها و ایجاد فتنه با هدف توهین به فرماندهان و نیروهای حشد شعبی برملا شد.

الحسینی گفت: تمام دستورکارهای محور شر و جبهه باطل شکست خورده چراکه حشد شعبی یک نیروی ملی قوی است که نه تنها خون خود را داده بلکه هرچه در توان داشته برای حمایت از مردم عراق تقدیم کرده است. حشد شعبی باقی است و آمریکا دیر یا زود از عراق خارج خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین