« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم:
رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال این شهر با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در شرق این شهر نصب می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سید محمدرضا فلسفی اظهارداشت: شرکت مجری این طرح مشخص شده و علاوه بر این اعتبار، ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای نصب آن نیاز است.

رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم بیان کرد: زمین فوتبال اجرای طرح در محدوده مسکن مهر در جنوب شرق شهر سمیرم مشخص و بخش زیادی از آن خاک‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه اگر زیرسازی و تسطیح زمین به سرعت انجام نگیرد اعتبار باز می‌گردد از مجموعه‌های شهرداری، راه و شرکت تعاونی دهیاری‌ها خواست با اختصاص ماشین آلات سنگین خود این اداره را یاری کنند.

فلسفی با تاکید بر سالم‌سازی و ایجاد نشاط در جامعه با توجه به ورزش، تصریح کرد: اولویت امروز جامعه ایجاد امید در میان مردم و تقویت روحیه آنان از طریق روش‌ها و راهکارهایی مانند ورزش بویژه در فصل اوقافت فراغت و تابستان است.

وی درباره نصب چمن‌های مصنوعی در روستاهای مهرگرد، گل‌افشان و سالن شهید فلسفی هم گفت: تخصیص اعتبار به پیمانکار طرح زیاد نبوده و تنها می‌توانسته برای تجهیز کارگاه از آن استفاده کند.

رییس اداره ورزش و جوانان سمیرم خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح دوم در این روستاها مقرر شد پیش پرداخت قابل قبولی در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا بتواند کار خود را آغاز کند.

فلسفی با یادآوری خرید ۳ چمن مصنوعی دیگر مساحت کل چمن‌های خریداری شده را هفت هزار ۴۱۸ متر عنوان کرد و گفت: با نصب آنها سرانه ورزش شهرستان بیشتر خواهد شد.

وی مجموع سرانه برای هر ورزشکار سمیرم را ۴۷ صدم درصد اعلام کرد و افزود: ۱۹ صدم درصد از این سرانه مربوط به فضاهای سرپوشیده و ۲۸ صدم درصد آن به فضاهای ورزشی روباز اختصاص دارد.

معاون امور اقتصادی فرمانداری سمیرم در ادامه این نشست، اظهار داشت: برای نصب چمن مصنوعی در محدوده مسکن مهر اداره راهداری و شرکت تعاونی بخش وردشت، با اداره ورزش و جوانان همراهی و همکاری خواهند کرد.

به گفته سید مهدی قائم مقامی، اجازه نخواهیم داد ریالی از اعتبار اختصاص داده شده به این طرح برگردد، بنابراین این طرح با سرعت و همکاری این نهادها اجرا و انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: فرمانداری محور فعالیت‌های عمده شهرستان است و هر مشکل بین دستگاهی و عمومی را پیگیری و تا حد ممکن و با بهره گرفتن از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان حل و فصل خواهد کرد.

هماهنگی سازمان‌ها و استفاده از تمام امکانات دولتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت، جلوگیری از موازی کاری بین دستگاهی، استفاده اصولی از فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس کرونا، تاکید بر همکاری دولتی‌ها با سازمان‌های مردم نهاد، توجه به بخش‌های تابعه شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام برپایی رقابت‌ها از جمله مواردی بود که در این جلسه عنوان شد.

مدینه صابری /خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین