« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
ه دنبال بازداشت شماری از افراد حشدالشعبی؛
پایگاه خبری آوای رودکوف:پایگاه خبری العهد به نقل از برخی منابع امنیتی روز جمعه گفت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از فرماندهان الحشد الشعبی به خاطر بازداشت شماری از افراد الحشد به هنگام انجام ماموریتشان در منطق الدوره بغداد عذر خواهی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این منابع افزودند: دیروز دستوراتی برای حمله به مقر الحشد الشعی در منطقه الدوره بغداد به بهانه وجود موشک های کاتیوشا و سکوهای پرتاب موشک صادر شد و به دنبال آن نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عملیات را اجرا کرده و شماری از افراد وابسته به الحشد را بازداشت کردند و فقط سلاح های سبک نگهبانان و مهماتی یافتند و هیچ موشک یا سکوی پرتاب موشکی مشاهده نشد.

این منابع افزودند: نیروهای مهاجم افراد بازداشت شده را به منطقه سبز منتقل کردند و فرماندهان خود را از عدم وجود موشک یا سکوی پرتاب آگاه کردند.به دنبال آن مصطفی الکاظمی نخست وزیر از هادی العامری رهبر ائتلاف الفتح و فالح الفیاض رئیس هیات الحشد عذر خواهی کرد و دستور آزادی افراد بازداشت شده را صادر کرد

این منابع افزودند الحشد الشعبی بخشی از نیروهای امنیتی عراق است و نمی توان عملیات امنیتی بر ضدش انجام داد.

این منابع تاکید کردند: افراد وابسته به الحشد الشعبی که عملیات علیه شان انجام شد آزاد شده اند اما برخی درصدد فتنه انگیزی میان الحشد الشعبی و سازمان مبارزه با تروریسم هستند.

گفتنی است نیروهای مبارزه با تروریسم عراق نیمه شب گذشته به مقر هیات الحشد الشعبی در جنوب بغداد پایتخت عراق حمله و شماری از نیروهای الحشد را بازداشت کردند که پس از فشارهای مردمی آزاد شدند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: