« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
هشدارهای کرونایی فرماندار لنده در جلسه شورای تامین؛
فرماندار لنده در جلسه اضطراری شورای تامین شهرستان لنده که به منظور ارائه راهکارهای بهداشتی برای پیشگیری بیشتر از ویروس کرونا تشکیل گردید گفت:وضعیت فعلی در صورت عدم مدیریت به یک بحران تبدیل خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سید خدادوست موسوی در جلسه اضطراری شورای تامین شهرستان لنده که به منظور ارائه راهکارهای بهداشتی برای پیشگیری بیشتر از ویروس کرونا تشکیل گردید گفت:وضعیت فعلی در صورت عدم مدیریت به یک بحران تبدیل خواهد شد.

فرماندار لنده با توجه به افزیش بیماران کرونایی در این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مردم و صنوف بخاطر اینکه فکر می کنند کرونا تمام شده پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند.

مهندس موسوی افزود:لنده آخرین شهرستانی بود که دچار شیوع بیماری کرونا شد اما شرایط فعلی رضایتبخش نیست و متاسفانه بسیاری از مردم با مسافرت به بوشهر و خوزستان کرونا را بعنوان سوغات برای مردم  ما به ارمغان می آورند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده ، خواستار محدودیت های جدی رفت و آمد در شهر و جاده های بین شهری شد و گفت: اصلی ترین عامل مهار شیوع بیماری کرونا، مردم هستند، چون با جلوگیری از تماس های غیرضروری که ممکن است در یک جامعه وجود داشته باشد، می توان تعداد مبتلایان را کاهش داد که این تماس های غیرضروری از یک خرید غیرضروری تا یک مسافرت و تجمع غیرضروری را در بر می گیرد. به همین خاطر تاکید ما این است که تا جایی که امکان دارد این محدودیت را رعایت کنیم و مردم باید این خود قرنطینگی و در خانه ماندن و تماس غیرضروری را بیشتر رعایت و حذف کنند.

در ادامه این نشست مصوب شد:

* کلیه ی مراسمات عروسی تا اطلاع ثانوی  با مجوز نیروی انتظامی برگزار شوند.

* مراسمات و  تشییع جنازها بدون اعلام ؛ اطلاع و نصب بنر برگزار شود.

* درب قبرستان تا اطلاع ثانوی بسته شود.

* ادارات اماکن ، اصناف و بهداشت نظارت بیشتری بر بازار داشته و نسبت به پلمپ واحدهای متخلفاقدام نمایند.

*شبکه بهداشت نسبت به  نصب بنرهای هشدار دهنده در سطح شهر اقدام نماید.

* برنامه های کلیه مراسمات مساجد و حسینیه ها  به غیر از نماز تعطیل شود.

* کلیه کارکنان اداری و ارباب رجوع بدون ماسک وارد ادارات نشوند.

* شبکه بهداشت کلیه ملزومات و وضعیت موجود را اعلام کنند.

* هلال احمر از طریق بلندگو در سطح شهر مراتب بهداشتی را هشدار دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: