« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
وضعیت مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در حالت قرمز قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون مردم استان مازاد بر سقف مشخص شده از برق مصرف می‌کنند.

راهزادی افزود: وضعیت مصرف برق استان کهگیلویه و بویراحمد در حالت قرمز قرار گرفته است و در حال حاضر بالاتر از نرم کشوری مصرف برق در سطح استان داریم.

او گفت: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه هر سال پیک گرمای فصل تابستان هست و با توجه به افزایش دما و شروع فصل کشاورزی که پمپاژ‌های آب وارد مدار می‌شوند، پیش بینی شده که برق پایدار را به روش مدیریت مصرف کنترل کنیم.

داود راهزادی با بیان اینکه در بخش کشاورزی و صنعتی طی تفاهم نامه‌هایی که داریم برق این بخش‌ها نیز کنترل می‌شوند افزود: برای اینکه فروپاشی شبکه نداشته باشیم و منجر به خاموشی‌های عمومی نشود مجبور هستیم که در چند ساعت بار مصرف برق (از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ عصر) در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و تجاری را کنترل و مدیریت کنیم.

راهزادی گفت: از مردم انتظار داریم در مناطق سردسیری از کولر‌های آبی استفاده کنند، در مناطق گرمسیری از وسایل خُنک کننده کم مصرف استفاده شود و همچنین به صورت همزمان از وسایل پرمصرف (ماشین لباس‌شویی، اتو و جاروبرقی) استفاده نکنند.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مصرف برق در این استان بیش از هشت درصد افزایش داشته است و از سقفی پیکی که برای استان در نظر گرفته شده هم مصرف برق استان بالا رفته است.

راهزادی تاکید کرد: انتظار داریم هر مشترک خانگی و تجاری حداقل ۱۰ درصد از برق مصرفی خود را کاهش دهد تا هم برق پایداری داشته باشیم و هم از وضعیت قرمز خارج شویم.

او گفت: بیشترین مصرف برق استان را از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۷ عصر که اوج گرماست داریم.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به پیش بینی گرمای بی سابقه هوا از سوی سازمان هواشناسی، این گرما در بالا رفتن مصرف برق تاثیر گذار است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: