« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
پایگاه خبری آوای رودکوف:منابع آگاه و رسانه ای پیش از ظهر جمعه در عراق تایید کردند که برخی از اعضای کتاب حزب الله که بامداد جمعه از سوی نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عراق بازداشت شده بودند، آزاد شده اند.

به گزارش ایرنا: منابع آگاه و رسانه ای پیش از ظهر جمعه در عراق تایید کردند که برخی از اعضای کتاب حزب الله که بامداد جمعه از سوی نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عراق بازداشت شده بودند، آزاد شده اند.

در همین ارتباط یک منبع آگاه به دنبال پیگیری های خبرنگار ما در بغداد با تایید این موضوع ، افزود که اعضای کتائب حزب الله سحرگاه امروز آزاد شدند.

سومریه نیوز نیز دقایقی قبل از آزادی نیروهای کتائب حزب الله در عراق خبر داد.

منابع عراقی بامداد جمعه خبر دادند که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق (زیر نظر آمریکا) به مقر کتائب حزب ‌الله در منطقه الدوره بغداد حمله و ۱۳ نفر از اعضای کتائب را بازداشت کردند.

خبرگزاری ملی نینا با انتشار بیانیه سازمان مبارزه با تروریسم عراق بدون نام بردن از اسم این گروه نوشت که در عملیات شبانه در جنوب بغداد ، ۱۳ عنصر مسلح از سوی نیروهای این سازمان دستگیر شدند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای این سازمان، ۱۳ عنصر مسلح را در منطقه الدوره در جنوب بغداد دستگیر کردند.

سازمان مبارزه با تروریسم یکی از یگان های مستقل در نیروهای مسلح عراق است که پس از سقوط رژیم صدام در سال ۲۰۰۳ با کمک و زیر نظر آمریکا شکل گرفت و به عنوان یکی از نیروهای زبده نظامی عراق شناخته می شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین