« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
امام جمعه لنده در دیدار با مسولان قضایی شهرستان عنوان کرد:
امام جمعه لنده گفت:عدالت قضایی،رفع اطاله دادرسی، تکریم ارباب رجوع ولو متهم و برخورد با حریم شکنی در فضای مجازی در عملکرد و ارتقاء شاخص رضایتمندی مردم از مجموعه دستگاه قضایی موثر است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده ظهر امروز در دیدار رئیس ؛ دادستان و جمعی از پرسنل دستگاه قضایی شهرستان با تبریک هفته قوه قضایی،اظهار کرد: عدالت قضایی،رفع اطاله دادرسی، تکریم ارباب رجوع ولو متهم و برخورد با حریم شکنی در فضای مجازی در عملکرد و ارتقاء شاخص رضایتمندی مردم از مجموعه دستگاه قضایی موثر است.

امام جمعه لنده افزود:هفته قوه قضائیه فرصتی مناسب برای تبیین ارزش و اهمیت دستگاه قضایی و تشریح فعالیتهای این دستگاه می باشد.

ایشان با تاکید بر اصل حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع گفت:شخصيت قاضي و سجاياي اخلاقي او در كنار علم و تخصص وي بسيار مهم و قابل توجه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه اظهار داشت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی با کاری طاقت فرسا و تلاش شبانه روزی نقش بسیار عظیمی در تامین امنیت و اجرای عدالت ایفا می کنند که قابل قدردانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: