« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در بیانیه ای از خدمات نورعلی کاظمی رئیس سابق اداره بهزیستی شهرستان لنده تقدیر و تشکر نمود

متن این یاداشت به شرح زیر است:

از نشانه‏ های ایمان در وهله اول سپاسگزاری و شکر نسبت به خداوند است که مظهر لطف و بخشش بوده و با نعمتهای فراوان مخلوقاتش را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است و در مرتبه دوم تشکر از کسانی کست که بازحمات خود موجب خير و شادي و انگيزه کار و فعاليت مي شوند. اين وظیفه‏ ای است که مورد سفارش خدا و اولیاء دین می‏باشد .پیامبر اکرم (ص) فرموده اند:شکر خدا را بجانیاورده است آنکه از مردم در قبال زحماتشان تشکر نکند.


برهمین اساس برخود به عنون جوانان انقلابی شهرستان لنده واجب دیده ایم که از زحمات، مدیریت بی نظیر و هوشمندانه ، مدبرانه و موفق  و همینطور حسن سلوک و خلق و منش بزرگوارانه "حاج نور علی کاظمی" در نهاد بهزیستی شهرستان لنده تقدیر تشکر کنیم.

"جناب حاج نورعلی کاظمی"برای تمام زحماتی که طی این سالها مشفقانه برای پیشبرد اهداف مقدس خود که همان محرومیت زدایی ، خدمت صادقانه به قشر نیازمند جامعه ، تحقق بخشی به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای در خدمت به مردم و نشر فرهنگ و معارف دین مبین اسلام در زمان مدیریت انقلابی خود داشته اید سپاسگزاریم. بر هیچ کس پوشیده نیست که شما مدیر ارزشی وانقلابی در تمامی زمان مدیریت ۲۷ ساله خود از تمامی توان خود برای خدمت به افراد تحت حمایت نهاد خود ودیگر مردمان نیازمند استفاده کرده اید واین کارنامه پاک دستی شما باید سرلوحه تمامی مدیران شهرستان لنده واقع شود ، و حال که  بار این مسئولیت سنگین را به زمین گذاشته اید جهت رسیدن به اهداف عالیه ای که دارید از خدای منان درخواست موفقیت و سربلندی روز افزون را برای شما داریم.

*کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده*
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: