« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
توصیه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به نمایندگان مجلس یازدهم :
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نمایندگان از نصب فعالان ستادهای انتخاباتی و فامیل و آشنایان خود بر مناصب خودداری کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از مهر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه با شکرگزاری به درگاه حضرت احدیت به جهت توفیق اقامه مجدد نماز جمعه، اظهار داشت: توصیه خیرخواهانه من به نمایندگان این است که دنبال عزل و نصب‌ها نروند چرا که بعضی از گذشتگان رفتند و خراب شدند.

وی افزود: اگر جایی ورود به عزل و نصب‌ها ضروری بود با رعایت دو امر ایرادی ندارد، اول اینکه کسی که خودشان می‌آورند قوی‌تر از مدیر معزول باشد دوم اینکه فردی که می‌آورند نباید از ستاد انتخاباتی آنها یا از فامیل و اقرباء و آشنایان آنها باشد و در هر صورت به هیچ وجه نباید به آموزش و پرورش نزدیک شوند.


نماینده ولی فقیه در استان افزود: کرونا بلای الهی است اما عبرت کده هم هست و خداوند در روز قیامت با آن بر انسان‌ها مخصوصاً بر کفار احتجاج خواهد کرد، اگر کسی از کرونا عبرت گرفته پس نباید بی حساب زندگی کن، یک زن بی حجاب باید حجاب داشته باشد، یک بازاری باید صادق و امانت دار و عطوف باشد، یک اداری نباید اختلاس کند، در عروسی نباید گناه شود، پارتی‌های شبانه گناه آلود نباید راه اندازی شود، یک شراب خوار دیگر باید حیا کند، رشوه خوار باید بترسد، کسی که در آستانه طلاق است باید برگردد و باید بگوید خدایا من برگشتم توهم برگرد.

آیت الله عاملی تصریح کرد: از اهالی می‌خواهیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت همکاری را داشته باشند و یقین داشته باشند که اگر دستورات بهداشتی را رعایت نکنند به منزل اول باز خواهیم گشت در آن صورت مقصرین مسئول خون انسان‌های بی گناه خواهند بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها شروع به کار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را به آنها تبریک گفته و اظهار داشت: دعا می‌کنیم که مجلس در زمان آن‌ها در رأس امور باشد و دعا می‌کنیم ثابت کنند که مجلس عصاره ملت است.

وی از نمایندگان خواستار تمرکز در دو محور مهم شد و افزود: اول، تصویب قوانینی که کشور را از تمام خطرات خلاصی بخشد و ملت ما را در رفاه معنوی، اخلاقی و مادی قرار دهد و دوم این‌که نظارت جامع بر حسن اجرای قوانین تا عدالت در مرحله اجرا زیر پا گذاشته نشود و منافذ سوءاستفاده از پست‌های حساس اداری و از امکانات عمومی کاملاً سدّ گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: