« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
علمی پزشکی؛
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان خوزستان از بیمارستان های اهواز و آبادان بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دکتر قاسم‌ جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر طالبیان مشاور اجرایی این‌ معاونت و دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بخش‌های مختلف بیمارستان امیرالمومنین اهواز وابسته به سازمان تامین استان خوزستان  و به عنوان یکی از بیمارستان‌های مختص بیماران کرونایی بازدید کردند.

در این بازدید دکتر جان بابایی ضمن بررسی شرایط بیماران بستری شده، در جریان آخرین اقدامات درمانی انجام شده در راستای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت و توصیه هایی برای بهبود کیفیت پروتکل‌های درمانی ویژه بیماران کرونایی را ارائه داد.

همچنین‌ معاون درمان وزارت بهداشت با همراهی رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، رییس حوزه  بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان از سه بیمارستان‌ طالقانی، امام خمینی و ۱۷شهریور آبادان نیز بازدید کرد.

دکتر جان‌بابایی ضمن بازدید از بخش‌های تشخیصی و بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ، با پزشکان و پرستاران مدافع سلامت در این بیمارستانها دیدار و گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

وی در پایان این بازدید از تلاش تیم‌های مدیریتی و اجرایی، پزشکان و کارکنان شاغل در بیمارستان‌های یاد شده برای خدمت‌رسانی مطلوب و قابل قبول در تمامی بخش‌های مختلف به بیماران، قدردانی و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

همچنین نشست ستاد مبارزه با کرونا استان خوزستان با حضور معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،  اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان و سرپرست دانشگاه جندی شاپور اهواز و جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد.

دکتر قاسم جان بابایی در این جلسه با اشاره به سیر نزولی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور، افزود: رعایت بهداشت فردی و دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه قطع زنجیره انتقال بیماری بشمار می رود.

وی با اشاره به وضعیت شیوع بالای بیماریهای حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس در چند استان کشور، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ناقلین بدون علامت، نقش به سزایی در گسترش و همه گیری این ویروس دارد.

دکتر جان بابایی، یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری در برابر بیماری کووید ۱۹ را استفاده از وسایل حفاظت فردی همچون ماسک برشمرد.

گفتنی است استان خوزستان از حدود چند هفته پیش در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

منبع: وبدا
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: