« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
گزارش تصویری از مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع)؛
مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد امیرالمونین ع همزمان با شب شهادت این امام برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛درابتدای این مراسم که با قرائت دعای توسل توسط حجت الاسلام سید محمود الهی نیا همراه بود . حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه لنده طی سخنانی به بیان بخشی از اقدامات و شخصیت امام ششم شیعیان پرداخت.

وی در مورد رئیس مذهب جعفری گفت: فرصتی که در اختیار امام صادق ع بود نسبت به سایر امامان فرصتی استثنایی بود و از این فرصت به بهترین شکل استفاده کردند و در تفسیر و تببین و ترویج فقه آل محمد در کنار سایر علوم اسلامی و علومی که لازمه زندگی بشر هست پرداختند.

وی افزود: همه اهل بیت در مسیر تببین و اهداف پیامبر اسلام و اینکه امت اسلام را در مسیر نجات بیاورند موانعی زیاد بر سر راه داشتند که امام صادق ع هم از این قائده مستثنی نبودند.امام جمعه شهر لنده در ادامه گفت: اگر چه مشهور است که قیام سید الشهدا دین و مذهب را بیمه کرد اما نباید تلاشهای امام جعفر صادق را نادیده گرفت.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل خاطر نشان کرد: همه ما مدیون امام ششم شیعیان هستیم همچنان که مدیون همه ائمه اطهار هستیم.سخنران مراسم شهادت پیشوای ششم شیعیان گفت: جامعه همیشه به وحدت نیاز دارد همچنان که خانواده و سایر اجزای نظام به وحدت نیاز دارند .

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان به حدیثی از امام جعفر صادق ع اشاره ای داشتند که فرمودند" شفاعت ما اهل بیت به کسی که نماز را سبک می شمارد نمی رسد".در پایان مراسم کربلایی محمد نادری  مداح اهل بیت در سوگ پیشوای ششم شیعیان به نوحه سرایی و عزادران به سینه زنی پرداختند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین