« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
پایگاه خبری آوای رودکوف:سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی تیر سال ۹۹ را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایرنا؛ سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم تیر سال ۱۳۹۹ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این دسته از افراد باید به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) دریافت کرده‌اند، برای معاینه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تأیید سلامت در زمینه ویروس کرونا، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تأیید مرکز بهداشت را روز اعزام همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است، برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان مجدد در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند.

سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

در ادامه اطلاعیه متذکر شده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانیkhabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین