« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
پایگاه خبری آوای رودکوف:عضو کمیسیون تحقیق گفت: معترضان به اعتبارنامه نماینده گچساران باید فردا در دو جلسه مجزا اسناد و مدارک خود را ارائه کنند.

حجت الله فیروزی عضو کمیسیون تحقیق بررسی اعتبارنامه نمایندگان در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نخستین جلسه این کمیسیون که امروز برگزار شد گفت: جلسه امروز کمیسیون تحقیق ساعت ۱۴ با حضور اکثریت اعضا به منظور رسیدگی به اعتبارنامه آقای غلامرضا تاجگردون برگزار شد.

او افزود: به دنبال ایجاد شبهه برای برخی همکاران و برخی افراد دیگر در خارج مجلس در ابتدای جلسه این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که آیا کمیسیون تحقیق صلاحیت رسیدگی به اعتبارنامه نماینده گچساران را دارد و یاخیر، لذا پس از استماع نظرات کارشناسی و بعضا حقوقی برای آن که در آینده شبهه‌ای وجود نداشته باشد، این موضوع به رای گذاشته شد و اکثریت آرا به صلاحیت کمیسیون تحقیق رای دادند.

فیروزی بیان کرد:در ادامه جلسه کمیسیون تحقیق، این ابهام مورد بررسی قرار کرفت که آیا کمیسیون پانزده روز کاری برای رسیدگی به اعتبار نامه آقای تاجگردون فرصت دارد یا پانزده روز مستمر که در نهایت فرصت از روز ارجاع اعتبارنامه مدنظر قرار گرفت.

عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه افزود: برخی اعضا معتقد بودند که باید برای بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون چندین کارگروه تشکیل شود به این معنا که کارگروهی در حوزه انتخابیه نماینده مذکور به تحقیق پرداخته و کمیته دیگری نیز به بررسی اسناد و مدارک بپردازد و با شورای نگهبان وارد گفتگو شود و‌بعد به اظهارات تاجگردون و معترضان پرداخته شود.

او اظهار کرد: در نهایت تصمیم بر آن شد که فردا سه نفر از معترضین به جلسه تشریف بیاورند و مستندات او صحبت‌های خود را ارائه کنند و و بعد از آن نیز آقای تاجگردون برای دفاع از خود به کمیسیون تحقیق بیاید تا کمیسیون تحقیق درباره گام بعدی خود تصمیم بگیرد که با شورای نگهبان جلسه مشرک برگزار کند یا طرفین لذا قرار شد تا اعضای کمیسیون تحقیق فعلاً نظرات شخصی خود را بیان کنند تا بی‌طرفی آن‌ها مورد خشه واقع نشود.

عضو کمیسیون تحقیق افزود: امیدوارم بتوانیم گزارش خوب و منسجمی به صحن علنی ارائه کنیم و این امر باید تنها در پانزده روز صورت بگیرد چرا که به هیچ عنوان امکان تمدید فرصت وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین