« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
سیاسی؛
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف اعتبارنامه منتخب گچساران در جلسه امروز شعبه ۱۵ خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارنامه منتخب گچساران در مجلس، گفت: شورای نگهبان پاسخی به استعلام مجلس درباره موارد اعتراض نمایندگان به اعتبارنامه آقای تاجگردون داده که در جلسه امروز شعبه 12 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتراض معترضان به اعتبارنامه آقای تاجگردون همچنان پابرجاست و هنوز وضعیت اعتبارنامه وی تعیین تکلیف نشده است، اظهارداشت: جلسه شعبه 12 برای رسیدگی به اعتبارنامه منتخب گچساران با حضور تمامی اعضای شعب و به ریاست آقای لارگانی در حال برگزاری است که در این جلسه وضعیت اعتبارنامه  آقای تاجگردون تعیین تکلیف می‌شود.

   نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اگر نمایندگان معترض به اعتبارنامه منتخب گچساران، اعتبارنامه وی را تأیید نکنند، پس از ارائه گزارش شعبه مبنی بر رد اعتبارنامه آقای تاجگردون، ادامه بررسی، به کمیسیون تحقیق مجلس ارجاع می‌شود.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هیچ یک از معترضان به اعتبارنامه تاجگردون از اعتراض خود صرف‌نظر نکرده‌اند و معتقدند که اعتبارنامه وی نیازمند بررسی‌های بیشتر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: