« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
طی یاداشتی عنوان شد؛
شهردار لنده طی یاداشتی از تجهیز کارگاه توسط بنیاد مستضعفان برای انجام بعضی از پروژه های عمرانی به بعضی از این انتقادات نیز پاسخ داد.در سطح شهر لنده خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اخیرا انتقاداتی از مشکلات حوزه شهری و خشک شدن درختان و نحوه آبیاری آنها در فضای مجازی و حتی نماز جمعه شهرستان لنده طرح شده که در همین خصوص شهردار لنده طی یاداشتی ضمن اعلام خبر تجهیز کارگاه توسط بنیاد مستضعفان برای انجام بعضی از پروژه های عمرانی به بعضی از این انتقادات نیز  پاسخ داد.


مختار مشهدی زاده در این یاداشت که برای پایگاه خبری آوای رودکوف ارسال شده است نوشت:بنیاد علوی در اینده نزدیک برای اجرای پروژههای مصوب در حوزه شهری تجهیز کارگاه می کند.

شهردار لنده نوشت:از زمان حضور واستقرار بنیاد علوی در شهرستان لنده مکاتبات و پیگیریهای  زیادی جهت تخصیص اعتبار برای مبلمان شهری ، ساماندهی سیل بند ، تجهیز پارکها وفضای سبز ، ساماندهی ورودی شهر صورت گرفت تا اینکه تیم کاری جدید بنیاد با حسن نیت ورویکرد همکاری ومساعدت به زیر ساخت شهری لنده اعتباراتی را در تهران برای احداث واجرای چند پروژه در شهر لنده مصوب نموده که شهرداری لنده ضمن تقدیر و تشکر از مسولان محترم بنیاد مستضعفان  امادگی کامل برای پرداخت سهم مشارکت وحضور در انجام به موقع و فراهم نمودن بستر لازم نهایت همکاری را اعلام و بارایزنی که در همین راستا  با جناب مهندس جعفری داشته قول مساعد گرفتن که در اینده نزدیک شرکت اسکان تجهیز کارگاه گسترده ای در شهرستان لنده ایجاد وعملیات اجرایی اغاز خواهد شد.

مهندس مشهدی زاده به اعتراضات اخیر بعضی از مردم در خصوص کاشت درختان اخیر نیز واکنش نشان داد و نوشت: با توجه به تقاضاهای مردمی مبنی بر در اختیار گذاشتن نهال ودرخت مرکبات وتقبل ابیاری توسط مردم بنیاد علوی تعدادی اصله نهال در سطح شهر غرس نموده وتعدادی نیز برای کاشت در منازل مسکونی تحویل شد که ضمن تشکر از این اقدام بنیاد به نظر می رسد  تعدادی از این درختان به دلایلی خشک گردیده !  که انشاالله در سال ۹۹ و موقع مناسبتر درخت  خریداری وجایگزین درختانی خواهد شد که به هردلیل از بین رفتند .

شهردار لنده در خصوص آبیاری درختان هم نوشت: در حال حاضر تانکر شهرداری هر روزه کار ابیاری درحتان را بعهده دارد !  وشهروندان نیز به ابیاری نمودن درختان تازه کاشت شده در نزدیکی منازل خود اقدام می نمایند که انتظار میرودابیاری درختان توسط خانوارهای محترم استمرار داشته باشد تا شهرداری بتواند با خرید یک دستگاه تانکر سیار در اینده نزدیک مشکل ابیاری را مرتفع نماید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
جناب اقای شهردار تا شهرداری تانکر اب تهیه کند درختان شهر خشک شدند و زحمت شما هم کم خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
اینکه شهردار محترم زمان کاشت درختان را نامناسب اعلام نمود قابل تقدیر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
نکته مهمی که در این یاداشت آمده اینست که شهرداری اعلام نمود درختان تازه کاشته شده توسط بنیاد علوی واگذار گردیده و بنیاد علوی باید در خصوص خشک شدن درختان پاخگو باشد
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
بیاییم همه با هم قدر این شهردار عزیز،نیرویی صادق و انقلابی و جهادی رد بدانیم.
ایشان برای خدمت رسانی به شهر و شهروندان،سر از پا نمی شناسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: