« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
پایگاه خبری آوای رودکوف:رییس پلیس شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا در مصاحبه‌ای تلویزیونی انتقادات تندی را علیه نحوه مدیریت ترامپ مطرح کردو از او خواست حرف‌های تفرقه انگیر و تحریک‌آمیز نزند و دهانش را ببندد.


به گزارش عصرایران، "آرت آسودو" رییس پلیس شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا در مصاحبه‌ای با "کریستین امانپور" مجری شبکه خبری "سی‌ان‌ان" آمریکا درباره انتظارات ترامپ از فرمانداران و روسای پلیس ایالات برای سرکوب جدی تظاهرات‌کنندگان ضدنژادپرستی گفت:" اجازه بدهید فقط به نمایندگی از روسای پلیس این کشور به رئیس جمهوری آمریكا بگویم، لطفاً اگر چیزی سازنده برای گفتن ندارید دهان خود را ببندید...چون حرف‌های شما زندگی زنان و مردان جوان 20 ساله را در معرض خطر قرار می‌دهد. مساله ما بحث تسلط (خواسته ترامپ از مقامات سیاسی وا منیتی ایالات) نیست بلکه پیروزی بر قلب‌ها و ذهن‌هاست."

این مقام پلیس در ایالت تگزاس در ادامه اظهارات کنایه‌آمیز خود خطاب به ترامپ، افزود: "ما نمی‌خواهیم مردم مهربانی ما را با ضعف اشتباه بگیرند...زمان عمل کردن مانند یک رییس جمهوری است و دوره کارآموزی (آزمون و خطا) نیست. اینجا هالیوود نیست بلکه زندگی واقعی است و زندگی‌های واقعی در خطر هستند.

ترامپ اخیرا در مکالمه‌ای تلفنی با برخی فرمانداران ایالات، آنها را احمق و بی‌عرضه خطاب کرده و از آنها خواسته است تظاهرات و آشوب‌ها را هر چه سریع‌تر با شدت عمل و با بهره‌گیری از نیروهای گارد ملی آمریکا، سرکوب کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: