« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
در مراسم عزاداری سالروز ارتحال امام(ره) در سمیرم عنوان شد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم با بیان اینکه سخنان امام خمینی (ره) شاه‌کلید جهان است، گفت: آنچه حرف امام خمینی(ره) را تداوم داد، عمل مخلصانه بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حجه‌الاسلام آقائی در برنامه ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در صحن حرم مطهر امامزاده سلطان ابراهیم(ع) شهرستان سمیرم برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: سخنان امام خمینی آنقدر عمیق است که امروز که آنرا می‌شنویم انگار امروز صادر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم بیان داشت: بیرون راندن شاه از کشور، ایجاد حکومت اسلامی-ایرانی و مبارزه با استکبار جهانی سه هدف اصلی امام خمینی (ره) از قیام علیه ظلم و ستم بود که بارها این اهداف را در سخن با خواص و نزدیکان بر زبان آورده بود.

وی با بیان اینکه آیه الله مشکینی در تعبیر از امام امت تعابیر به حقی داشتند گفت: امام خمینی (ره) مسلط بر نفس بود و به همین علت است که سخنانشان تا امروز در سرتاسر دنیا اعتبار دارد.
حجه‌الاسلام آقائی با بیان اینکه راه امام (ره) راه مبارزه با استکبار و ظلم است یادآور شد: امام (ره) در روشی که برای مردم تصویر کردند مردم را به این یقین رساندند که ترسیدن از ظالمی چون آمریکا موجب پس‌رفت است.

وی امروز را روز افول آمریکا دانست و از نشانه‌های آنرا پیشرفت نفت‌کشهای ایرانی تا نزدیکی‌های خاک آمریکا عملیات عین‌الاسد برشمرد و متذکر شد: امام (ره) گزینه قظعی ملت ایران برای مقاومت در برابر آمریکا است.

این مسئول به فرازهای مختلف امام (ره) در تفشیر از آمریکا اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این در حالیست که نویسندگان آمریکائی نیز در کتب خود از افول آمریکا سخن می‌گویند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: