« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختلاف دو دامدار ساکن در حاشیه کوه خائیز سبب وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع این منطقه شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیداسدالله هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دلیل اختلاف دو دامدار ساکن در حاشیه کوه خائیز از مناطق حفاظت شده تحت پوشش محیط زیست هم اکنون شاهد فوران شعله‌های آتش در جنگل‌ها و مراتع کوه خائیز هستیم و به دلیل بالا بودن پوشش مرتعی و علوفه‌ای هر لحظه شعله‌های آتش فوران می‌کند.

وی از نیروهای مردمی و تشکل‌های مردمی درخواست کمک کرد و افزود: وقوع این آتش سوزی ابتدا از منطقه آزاد آغاز شد که به دلیل کنترل نکردن در کمترین زمان ممکن آتش به منطقه حفاظت شده رسیده است و هر لحظه شرایط برای مهار سخت‌تر می‌شود.

هاشمی از اعزام محیط بانان شهرستان‌های کهگیلویه، باشت، چرام و لنده به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: هم اکنون خود و همکارانم در  حفاظت محیط زیست استان نیز عازم منظقه حفاظت شده خائیز هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد پوشش جنگلی منطقه را انواع درخت از جمله بلوط و کل‌خنگ عنوان کرد و ادامه داد: مسببان این آتش سوزی از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: