« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
یاسوج؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کرونا در دو شهرستان این استان زرد و در ۶ شهرستان کم خطر است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: میانگین مثبت تست کرونا در این استان 8 در هزار بوده در حالی این تعداد در کشور 16 است.

وی تعداد مرگ‌های کرونایی در استان را تک رقمی عنوان کرد و افزود: در این زمینه بین تمامی استان‌های کشور وضعیت بهتری داریم هرچند حتی یک مرگ را نیز نگران کننده می‌دانیم.

 کلانتری با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت کرونایی دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه زرد است، ابراز کرد: 6 شهرستان دیگر استان وضعیت کم خطر دارند.

وی از انجام 9 هزار تست کرونا در استان خبر داد و گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و متولیان امر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شاخص‌های مختلف وضعیت مناسبی داریم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مجموعه نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و بسیج برای کنترل ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند و مردم نهایت همکاری را در این زمینه داشتند.

   کلانتری تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر امسال امکان خدمات دهی به گردشگران در تفرجگاه‌ها وجود نداشت ولی بعد از کرونا به بهترین شکل ممکن آماده پذیرایی هستیم.

وی خواستار شناسایی و برخورد با برخی صاحبان سوئیت‌های اجاره‌ای شد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در عید فطر امسال هیچ گونه کمبودی در بازار استان مشاهده نشد.

کلانتری با تاکید بر اینکه نظارت بر فعالیت برخی صنوف از جمله رستوران‌ها باید تشدید شود، بیان کرد: نظارت بر روند فعالیت مطب پزشکان بیش از پیش باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: