« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
سرویس گیاهان دارویی آوای رودکوف؛
پتاسیم موجود در برگ انگور برای حفظ انقباض طبیعی قلب اهمیت دارد، خون می تواند به تمام قسمت های بدن پمپاژ شود......
پایگاه خبری آوای رودکوف-امیرمسعود طایفه سلطانخانی:برگ انگور حاوی کلسیم است، که ماده معدنی مهم برای تشکیل استخوان نیز است. این مواد معدنی استخوان بدن را تقویت می کند و آنها را همیشه سالم می سازد.

کلسیم موجود در برگ های انگور مزایای تقویتی برای دندان ها دارند و این کانی برای تشکیل و حفظ دندان های سالم مورد نیاز است. برگ انگور در میزان فیبر رژیمی بسیار عالی است. برگ مو به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و جذب مواد غذایی آن کمک می کند.


برگ انگور غنی از ماد معدنی آهن است که به جلوگیری از کم خونی کمک می کند. این کانی نقش مهمی در تشکیل هموگلوبین در گلبول های قرمز دارد، این فواید سلامتی هم توسط ویتامین c که به جذب خوب آهن کمک می کند, حمایت می شود.

برگ انگور ماده معدنی منیزیم دارد که می تواند از میزان گرفتگی عضله بکاهد. به عنوان یک شل کننده عضلانی در تمام قسمت های بدن کار می کند. برگهای انگور غنی از ویتامین c هستند که بهترین ویتامین برای افزایش سیستم ایمنی بدن است، این کار آنتی بادی بدن را در حالت هشدار برای مبارزه با باکتری ها یا ویروس هایی که ممکن است وارد بدن شوند، حفظ خواهد کرد.

برگ انگور منبع خوبی از کانی منگنز است، این کانی نقش مهمی در تشکیل بافت غضروفی دارد، برای کاهش اصطکاک ممکن است از ورم مفاصل استفاده شود.

برگ انگور حاوی مواد معدنی روی است که می تواند از مخاط روده محافظت کند، این مکانیزم به روده کمک می کند که به سرعت التیام یابد وقتی که مخاط مانند مشکل اسهال وجود دارد.

پتاسیم موجود در برگ انگور برای حفظ انقباض طبیعی قلب اهمیت دارد، خون می تواند به تمام قسمت های بدن پمپاژ شود.

آنتی اکسیدان های موجود در برگ های انگور می توانند مانع از جهش سلولی سرطان و جلوگیری از رشد تومور شوند. از طریق مکانیزم مبارزه با رادیکال های آزاد عمل می کنند.

فیبر رژیمی موجود در برگ انگور به جلوگیری از یبوست کمک می کند و این فیبر مواد غذایی را به خوبی هضم می کند، تا بتوان به آسانی آنها را از بدن خارج کرد.

برگ های انگور هم چنین غنی از ویتامین A هستند که بینایی را سالم نگه می دارند.

برگ های انگور غنی از ویتامین E هستند که به حفظ پوست سالم کمک می کند و این ویتامین به عنوان ماده مغذی برای پوست مورد نیاز است.

ویتامین B موجود در برگ های انگور می تواند از سیستم عصبی محافظت کند، این دستگاه از آسیب های ناشی از هر گونه مشکلات محافظت می کند. برگ مو می تواند برای کاهش علائم بی حسی و یا حس سوزش نیز استفاده شود.

ویتامین B6 که در برگ انگور وجود دارد، در سیستم عصبی مرکزی نقش ایفا می کند. مغز را محافظت می کند و عملکرد شناختی مغز را بهبود می بخشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: