« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده برنامه های هفته ملی بدون دخانیات را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مهندس نورمحمد نعمتی با بیان اینکه هفته جهانی بدون دخانیات از 6 تا 12 خردادماه و با شعار " محافظت از جوانان در برابر فریبکاری و ترفندهای صنایع دخانی و پیشگیری از مصرف دخانیات و نیکوتین در آنها"، می باشد اظهار داشت: ارتقاء سطح آگاهی عمومی خانوارها  بخصوص جوانان و نوجوانان را ضروری دانست.


 وی در رابطه با شعار هفته ملی بدون دخانیات با عنوان " محافظت از سلامت عمومی در برابر ترفندهای صنایع دخانی و بیماری کرونا" افزود: فعالیتها و اقدامات برای افزایش آگاهی عمومی به خصوص جوانان در خصوص تاثیرات مضر دخانیات، از سرطان تا بیماریهای تنفسی مزمن، اهمیت کاهش مصرف دخانیات و همچنین خطرات مواجهه با دود دست دومو سوم تمرکز یابد.

 وی تهیه پوستر و رسانه های آموزشی و توزیع آنها، آموزش چهره به چهره مردم توسط مراقبین سلامت و بهورزان، بارگذاری مطالب اموزشی در تلویزیون شهری، بازدید کارشناسان شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اداره اماکن از عاملین فروش دخانیات در سطح شهر را از برنامه اجرایی این هفته عنوان کرد.

 مهندس نعمتی در ادامه مهمترین برنامه های اجرایی در نظر گرفته شده برای این هفته را، دیوار نویسی در چند نقطه از شهر، درج خبرهای علمی در رابطه با دخانیات در سایتها، آموزش عاملین دارای مجوز فروش مواد دخانی با تاکید بر عدم فروش مواد به نوجوانان زیر ۱۸ سال و  شناسایی اماکن فاقد مجوز و معرفی به مقامات قضائی عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: