« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس کمیته امداد شهرستان لنده از جمع آوری فطریه با فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی و برپایی پایگاه در روز عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امیر محمود بصیری رئیس کمیته امداد شهرستان لنده ضمن  آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین جهان؛با تشریح روش‌های پرداخت فطریه اظهار کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از روش‌های الکترونیکی از جمله شماره گیری کد دستوری #0748*8877* زکات فطره خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر روش الکترونیکی روزه داران عزیز می توانند جهت پرداخت فطریه خود به پایگاههای مستقر در مساجد ؛ عاملین و رابطین زکات در روستاها و از طریق انتقال به شماره کارت اختصاصی این نهاد به شماره  6037997950026576 فطریه خود را پرداخت نمایند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان لنده اظهار داشت: فطریه‌های جمع آوری شده در کمترین زمان به حساب سرپرست خانوار‌های تحت حمایت و از جمله ایتام واریز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین