« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
سیاسی
مدیر مسول و صاحب امتیاز پایگاه خبری آوای رودکوف در پیامی سوم خرداد ماه ؛سالروز آزادی خرمشهر را یادآور حماسه آفرینی ها،رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی دانست که حاضر نشدند وجبی از دامان خاک این سرزمین را به دست دشمن بسپارند..
مدیر مسول و صاحب امتیاز پایگاه خبری آوای رودکوف در پیامی سوم خرداد ماه ؛سالروز آزادی خرمشهر را یادآور حماسه آفرینی ها،رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی دانست که حاضر نشدند وجبی از دامان خاک این سرزمین را به دست دشمن بسپارند...


دربخشی از این پیام آمده است؛

سوم خردادماه یادآور حماسه آفرینی ها،رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که حاضر نشدند وجبی از دامان خاک این سرزمین را به دست دشمن بسپارند، آنان که حسین وار در راه آزادی و آزادگی از وجود خود گذشتند ؛ آنان که سوختند تا با کفر نسازند، آنان که رفتند تا ایمان نرود، آنان که شهید شدند  تا چراغ توحید نمیرد !

آری چه زیبا گفتند : هر که خدا را بیشتر از خود دوست بدارد شهید خواهد شد!

اینجانب سالروز فتح‌الفتوح خرمشهر، این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزو می کند تا مسولان جامعه ی ما بیش از این در مسیر انقلاب و آرمانهای شهدا و امام شهدا  و خدمتگزاری به مردم گام بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: