« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به گزارشپايگاه خبري آواي رودکوف؛کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد .


متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

به دنبال فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  در سال ۵۸  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان "روز قدس" انتخاب و نام‌گذاری شد تا در این روز ، ظلم ستیزان جهان، همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

 بی تردید،  توجه به مساله فلسطین  به عنوان مسئله اول جهان اسلام  در هر شرایطی، در جلب مشارکت جهانیان ظلم ستیز  برای دفاع از مظلومان فلسطینی  تاثیرگذار خواهد بود.

امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با توجه به  محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری گسترده راهپیمایی سراسری، *جوانان انقلابی ،بابصیرت وحامیان ولایت فقیه کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده* نیز دوشادوش ملت مسلمان ایران با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در شبکه های اجتماعی،  پیام روز جهانی قدس را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، ضمن تجدید میثاق با  آرمانهای انقلابی  امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی  به ویژه امریکا ی جهانخوار و اسراییل غاصب، ندای حق طلبی و ظلم ستیزی سر خواهند داد.
وعده دیدار ما در شبکه های اجتماعی: جمعه  دوم خرداد ۱۳۹۹


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین