« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
پايگاه خبري آواي رودکوف:پیش از ۸۰ تن از منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور درباره جاماندگان سهام عدالت نامه نوشتند. در این نامه آمده است: از جنابعالی به عنوان رئیس قوه اجرایی کشور درخواست داریم تا راه‌حلی برای آن دسته از افراد و سرپرستان خانوار اقشار ضعیف و کم‌درآمد که شرایط سهام عدالت درباره آن‌ها محرز است، اما از آن جامانده‌اند، بکارگیری و اندیشیده شود.

به گزارش جماران؛ جمعی از منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور خواستار تجدیدنظر دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی در عرضه و توزیع سهام عدالت شدند.

براساس این گزارش، این نامه که به امضای بیش از ۸۰ تن از منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسیده است، امضاکنندگان خواستار اندیشیدن و بکارگیری تمهیداتی برای اقشار کم‌درآمدی که واجد شرایط دریافت سهام عدالت هستند، اما از آن جامانده‌اند، شدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حجت‌الاسلام حسن روحانی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

توجه دولت به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه امری قابل تقدیر و پسندیده است که به جای خود از آن تقدیر می‌شود. سهام عدالت که شکل‌گیری آن در دولت‌های نهم و دهم صورت گرفت، هدف رفع تبعیض و بی‌عدالتی را دنبال می‌کرد، اما روش فعلی که برای ادامه کار آن در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در پیش گرفته شده، با عدالت فاصله زیادی دارد، به نحوی که بسیاری از واجدان شرایط و اقشار کم‌درآمد از عواید آن محروم مانده‌اند؛ لذا از جنابعالی به عنوان رئیس قوه اجرایی کشور درخواست داریم تا راه‌حلی برای آن دسته از افراد و سرپرستان خانوار اقشار ضعیف و کم‌درآمد که شرایط سهام عدالت درباره آن‌ها محرز است، اما از آن جامانده‌اند، بکارگیری و اندیشیده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: