« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم خطاب به شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد: در طول چهار سال نمایندگی هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نکردم، با هیچ مدیرکلی تماس نگرفتم که رئیس دفتر و معاون شما کیست و به هیچ فرمانداری برای انتصاب مدیران سفارش نکردم.
به گزارشپايگاه خبري آواي رودکوف؛ نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم خطاب به شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در طول چهار سال نمایندگی هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نکردم، با هیچ مدیرکلی تماس نگرفتم که رئیس دفتر و معاون شما کیست و به هیچ فرمانداری برای انتصاب مدیران سفارش نکردم.


عدل‌هاشمی‌پور افزود: اگر در انتخابات مجلس یازدهم که باز حکمتی در آن بود شکست را قبول کردم شاید بخش عمده‌ای به همین دلیل بود که در استان بیشتر چنین فرهنگی نهادینه شده و اگر اینطور نبود و گذشتگان ما به این مسائل فکر نمی‌کردند و بیشتر به دنبال کار و تلاش و کارهای زیربنایی بودند وضعیت بیکاری ما به شکل کنونی نبود.

وی بیان کرد: روزی که برای نمایندکی مجلس وارد میدان شدم برای انجام کارهای عمرانی بود و اگر در آینده هم بیایم، چه موفق شوم و چه نشوم باز هم معتقدم که نجات کهگیلویه در انجام کارهای عمرانی است.

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی به بخش کشاورزی کهگیلویه اشاره داشت و با بیان اینکه نجات صحرای کلاچو و نجات دشت چرام در احداث سد مارون 2 است، گفت: 18 نماینده خوزستان علیه من بلند شدند، نزد رئیس مجلس و دولت رفتند و جوسازی‌های زیادی علیه ما انجام شد که احداث سد آبریز سبب می‌شود تالاب شادگان خشک شده و بهبهان دچار مشکل شود اما با وجود این مشکلات، تخصیص آن را گرفتیم و حالا باید پیگیری شود.

هاشمی‌پور با بیان اینکه پروژه آبرسانی به دهدشت غربی 10 ساله شده است، ابراز کرد: چطور در بودجه، 30 میلیارد برای پروژه‌ای قرار می‌دهند که ردیف اعتباری ندارد اما پروژه آبرسانی به  دهدشت غربی به علت نبود اعتبار  باید نیمه‌تمام بماند.

وی ادامه داد: آنهایی که می‌گفتند عدالت و انصاف در تقسیم اعتبارات وجود ندارد بدانند که حدود هشت هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه انتخابیه کهگیلویه پروژه و طرح ملی بزرگ توسط دولت و بخش خصوصی در حال اجرا است.

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در دو ماه گذشته هم در عرصه خدمت‌گزاری کوتاهی نکردم در حالی که خیلی‌ها بعد از شکست در انتخابات مجلس، رفتند و نشستند.

 در پایان این نشست از خدمات غلامرضا تاجگردون و عدل هاشمی‌پور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: