« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
سیاسی
رئیس‌جمهور گفت: امسال سال مشکل و سختی داریم، اما با کمک هم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
برترین‌ها: رئیس‌جمهور گفت: امسال سال مشکل و سختی داریم، اما با کمک هم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

روحانی در جلسه هیات دولت:

* کسانی که این مشکلات را برای ما به وجود آورده‌اند اکنون گرفتارترین کشورها هستند. کاخ سفید بدترین شرایط و بیشترین اختلاف را برای اداره کشور دارد و بدترین اداره را در مبارزه با کرونا داشته است و نشان داده چقدر در این زمینه ناتوان است.

* (با بیان این‌که «راهی که در پیش داریم کمی طولانی‌تر از آن چیزی است که شاید در ذهن مردم در ابتدا بود و یا الان باشد»): از ابتدا مشخص بود راه کوتاه نیست، راه بلند است و همانطور که اشاره شد ان‌شالله با مراعات و همدلی این راه سخت را با خسارت و مشکلات کمتر طی خواهیم کرد.

* دولت به حمایت‌های خود از مردمی که در جریان شیوع این ویروس دچار مشکلات فراوانی از نظر زندگی و اقتصادی شده‌اند ادامه می‌دهد.

* (با تشکر از مجلس دهم به خاطر حمایت از دولت): می‌توانستیم تفاهم بیشتری با مجلس داشته باشیم که این امیدواری را به مجلس بعدی می‌گذارم. ما با مجلس دهم می‌توانستیم همکاری بیشتری داشته باشیم. ما سه سال است یک لایحه دو فوریتی به مجلس داده‌ایم اما به جایی نرسیده‌ایم. به هر حال ما مجری قانون اساسی هستیم و دولت و مجلس در اجرای آن باید دقیق باشند. آرزوی من این است که ارتباط دولت با مجلس یازدهم نزدیک‌تر باشد. زیرا این به نفع مردم است. امسال سال سختی است. هم به دلیل تحریم‌ها و هم کرونا و مردم دوست دارند منتخبان آنها در دولت و مجلس مشکلات آنها را حل کند. دولت و مجلس منتخبان و وکیل مردم هستند و باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: