« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
قباد مبشری خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 46 هزار و 191 پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.
به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش بخشش ایرانیان، این نهاد نیز آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در قالب پویش همدلی برای ایران همدل به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، را راه‌اندازی کرده است.


وی بابیان اینکه در حال حاضر 18 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد در حال پخت‌وپز غذای گرم و توزیع بین نیازمندان استان است، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در این آشپزخانه‌ها، 46 هزار پرس غذای گرم به ارزش 613 میلیون و 766 هزار تومان پخت و بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع‌شده است.

مبشری به توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این ماه مبارک تاکنون 13 هزار و 797 بسته غذایی بین نیازمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان امسال، تاکنون دو میلیارد و 18 میلیون تومان به نیازمندان کمیته امداد کمک کرده‌اند که از این مبلغ یک میلیارد و 466 میلیون تومان آن نقدی و مابقی در قالب کمک‌های غیر نقدی بوده است.

مبشری خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خداجوی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱ به نام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  و کددستوری  #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: