« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
فرمانده انتظامی سمیرم خبر داد:
رئیس پلیس سمیرم با اشاره به عزم جدی پلیس برای تحقق شعار جهش تولید در کشور از کشف بیش از چهار میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در عملیات ماموران انتظامی طی ماه جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سرهنگ سهراب قرقانی با اشاره به عزم جدی پلیس برای تحقق شعار جهش تولید در کشور اظهار کرد: بیش از چهار میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در دهاقان در عملیات مأموران انتظامی در اردیبهشت ماه تاکنون کشف شده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» گفت: بی‌تردید یکی از موانع اصلی جهش تولید در کشور ورود کالاهای خارجی از راه قاچاق بوده که نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان کالا عزم خود را جزم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اضافه کرد: به لطف خدا و تلاش‌ها و اقدامات هوشمندانه صورت گرفته طی عملیات‌های متعدد مأموران انتظامی و ایست بازرسی شهید رئیسیان پنج محموله انواع کالای خارجی قاچاق که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن چهار میلیارد ریال اعلام شده کشف شد.

قرقانی گفت: عمده کالای قاچاق کشف شده شامل ۸۸ دستگاه پردازشگر حرفه‌ای صدا، ۶۸ دستگاه منگنه بادی و سنگ فلز، بیش از چهار تن زغال و چوب بلوط بودند که در این راستا ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تصریح کرد: در سالی که به‌عنوان «جهش تولید» نام‌گذاری شده، پلیس عزم خود را جدی کرده و می‌طلبد که در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز جهش جدی صورت گرفته و دستگاه‌های مربوطه اقدامات خود در این حوزه را با شتاب بیشتری دنبال کنند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: