« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری مسئولین قضایی و سازمان زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با کرونا قدردانی کرد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در تاریخ ۲۳ ارديبهشت ماه ٩٩ در ستاد استانی کرونا مطالبی را در خصوص فردی زندانی که باعث بیمارشدن ۷ نفر از اعضای خانواده خود شده عنوان نمودم. طبق گفته مديريت شبكه شهرستان و کارشناس بیماری ها و بر اساس فرم اپیدمیولوژی تکمیل شده، فرد بیمار حدود دو ماه پيش از زندان آزاد شده است و به مرخصی آمده بود.

 دکتر پرویز یزدانپناه ادامه داد: اما در بررسی ها و استعلام‌های تكميلي مشخص شد که این بیمار از تاریخ ۱۴ اسفند به مرخصی رفته و دیگر حضوری در زندان نداشته است و ايشان در زندان دچار كرونا نشده بود. نامبرده مدتي قبل از بيماري سفري به اهواز داشته است و به احتمال فراوان در استان خوزستان و شهر اهواز آلوده شده و احتمالا بیماری را به افراد خانواده اش منتقل نموده است.

دکتر یزدان پناه در پایان گفت: جا دارد ضمن عذرخواهی از مسئولین قضایی و سازمان زندان ها در استان از تمهیدات و زحمات آنها در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و قرنطینه سطح ۱ و۲ در زندان کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا مهار این بیماری خطرناک با همکاری و همیاری همه دستگاه های اجرایی و حاکمیتی میسر خواهد شد که خوشبختانه در این زمینه نیز استان كهگيلويه و بويراحمد از استان های هماهنگ و موفق کشور مي باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: